Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 1.4 16V 2000г. СЪВЕТ ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 145 1.4 16V 2000г. СЪВЕТ ???

    Здравейте на цялата банда.
    Чисто нов съм в форума и в алфа сферата изобщо.
    Обръщам се към Вас с молба за съвет.
    Имам намерение да купя Alfa 145, 1.4 16V TS, 2000 г. на 100 000км.
    Колата е в супер състояние, вънка и вътре. На пръв поглед няма и забележки по ходова част, двигател. Единствения и проблем, е че не върви в пълната си мощ. Като я запалиш студена губи обороти и след малко кът загреи съ поуправя, на кат подкараш и дадеш газ, както прочетох някъде "Забива предницата" - губи мощност, връщам малко газта и става по-добре. Диагностиката показа Дебитометър или Ламбда сонда. Та въпросът ми е Нормално ли е на 100к км. да се налага смяна на таз джаджа и каква е вероятността да трябва да сменя после "Ламба" сондата, а и само с това ли ш'са размина.
    Благодаря Ви предварително!
    Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

  • #2
    Ламбдата ти е към 200 лв, ако не се лъжа, а дебитомерът - 450 някъде. Просто имай прдвид тези цени при преговорите за колата И двете са си консуматив и се сменят периодчно...за нещастие
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      нормално е, освен това най вероятно си и за свещи ....

      а може и за съединител
      това при перфектна кола

      те затва ги продават на 100к км ТС-ите
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        В Александър Ауто, казаха 224 за нов дебитомер...
        Там майсторчетата бива ли ги?... Дават гаранция при монтаж при тях.
        Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

        Comment


        • #5
          Аз, дето съм на 500 км от София, разбрах вече, че не се препоръчва тоя сервиз

          Първоначално публикувано от valjo
          ...те затва ги продават на 100к км ТС-ите
          Нали уж тогава им идвал терминът
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            И все пак цената е приемлива за явно скъпата част... или?
            Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от martyny
              И все пак цената е приемлива за явно скъпата част... или?
              това е неоригинален компонент, аз съм купувал такъв ....

              и после дадох и 500те лева за БОШ
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                Значи най-добре да си платя Боша и да не се разправям повече, а къде? и кога е следваштия термин, да нее да го сменям след още 20000км.?
                Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

                Comment


                • #9
                  За там гаранция няма,аз моя го купих оригинален за 600 и го изхвърлих/по-точно той мене/ след 15 000км.Но не си слагай менте
                  А пък термина не е за дебитомера само.
                  2011 Giulietta MA-ex
                  1995 155 1.8 TS 8V
                  2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                  Comment


                  • #10
                    Е то като е студена и моята не върви в първите две-три минути от запалването а си е в супер състояне УЖ . А най-добре иди на още една диагностика другаде и ако кажат същото, тогава му мисли. Ако обаче си е наред колата..... ВЗИМАЙ Я. Няма да съжалияваш
                    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                    sigpic
                    ROVER 200 RF 2.0TDI

                    Comment

                    Working...
                    X